Scenariusz
CEL: Łączymy Regiony
- I dzień turnieju 22.09.2023 r.
Przyjazd i zakwaterowanie drużyny Starostwa Kielce - Oldboje Moravia i Oldboje Gminy Zarszyn Hotel SOSiR przy ul. Madalińskiego 4 .
- II dzień turnieju 23 września 2023 r.
Scenariusz wydarzenia sportowego:
- 13:00 – 13:30 przyjazd i odprawa kierowników drużyn.
- 13:45 - 14:15 uroczyste otwarcie Mistrzostw Oldbojów.
- 14:30 - 16:30 mecze grupowe na dwóch boiskach.
- 16:30- 16:50 mecze półfinałowe.
- 17:00 - 17:30 mecze o miejsce w turnieju.
- 17:30 -17:50 mecze finałowe.
- 18:00 zakończenie mistrzostw wręczenie medali, pucharów, upominków, pamiątkowe zdjęcia i uroczyste zakończenie „IV Mistrzostw Ziemi Słupskiej Oldbojów w Piłce Nożnej”.
- III dzień turnieju 24 września 2023 r.
Wyjazd drużyn przyjezdnych.
REGULAMIN „IV Otwartych Mistrzostw Ziemi Słupskiej Oldbojów w Piłce Nożnej” Słupsk 23 września 2023 rok
1. CEL:- ŁĄCZYMY REGIONYNASZEJ OJCZYZNY.
- popularyzacja rekreacji i sportu masowego, w szczególności piłki nożnej
- integracja piłkarzy weteranów z różnych stron Ziemi Słupskiej, województwa pomorskiego i Polski
2.ORGANIZATORZY 3. PARTNERZY - Urząd Marszałkowski w Gdańsku
- Starostwo Powiatowe w Słupsku
- Zrzeszenie LZS Gdańsku
4. TERMIN i MIEJSCE ZAWODÓW- mistrzostwa odbędą się 23 września (sobota) 2023 na obiekcie sportowych SOSiR Słupsk.
- odprawa organizacyjna w dniu zawodów o godzinie 1300
- uroczyste otwarcie mistrzostw 1345 – 1415
- rozpoczęcie godzina 1430
- turniej przeprowadzony zostanie w jednej kategorii wiekowej rocznik 1987 i starsi (może uczestniczyć dwóch zawodników kategorii „junior”.
5. ZGŁOSZENIA- warunkiem przyjęcia drużyny do turnieju jest zgłoszenie drużyny do 4 września 2023 r. – na adres e-mail: jozef1406@wp.pl lub 517 052 870
- złożenie własnoręcznego podpisu na liście zgłoszeniowej jest jednocześnie potwierdzeniem braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w mistrzostwach
- w turnieju uczestniczą zespoły 10 os. (1+5+4 rezerwowych w tym kierownik drużyny, może grać w mistrzostwach)
6. ZASADY FINANSOWANIA- koszty organizacyjne, wodę dla drużyn oraz posiłek regeneracyjny dla uczestników i nagrody pokrywają organizatorzy
- koszty dojazdu drużyny pokrywają zgłoszone drużyny lub delegujące je kluby, ewentualnie sponsorzy.
7. NAGRODY- wszystkie drużyny otrzymują pamiątkowe dyplomy oraz puchary i medale za uczestnictwo.
- wyróżniony zostanie także najlepszy bramkarz, król strzelców, najlepszy zawodnik, oraz najstarszy zawodnik turnieju, wyróżnienia organizatora.
8. UWAGI KOŃCOWE- zawody sędziują profesjonalni sędziowie
- zespoły muszą posiadać własny jednolity sprzęt sportowy ( w miarę możliwości dwa komplety koszulek) oraz obuwie piłkarskie miękkie (buty piłkarskie, lanki lub trampkokorki)
- w przypadku zgłaszanych protestów weryfikacja zawodników przeprowadzana będzie na podstawie listy zgłoszeniowej oraz dowodów osobistych ewentualnie prawa jazdy
- w turnieju nie mogą uczestniczyć zawodnicy grający w rozgrywkach organizowanych przez PZPN z wyjątkiem przekroczenia czterdziestu lat
- prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu zastrzega sobie organizator
- telefon kontaktowy do głównego organizatora imprezy – Józefa Koneckiego – 517 052 870
9. SYSTEM ROZGRYWEK- 8 - 12 startujących zespołów podzielonych zostanie na 2 grupy eliminacyjne A i B w każdej po 4-5 drużyn, jeżeli mniej system „każdy z każdym”
- mecze w grupach eliminacyjnych A i B rozgrywane są systemem każdy z każdym zakłada się 1x15 minut bez zmian boisk (czas trwanie meczu ustalimy po konsultacji podczas odprawy).Walka o miejsca w turnieju rozegrana zostanie w/g. schematu
- miejsca 1-4: IA- II B, IIA – IB następnie zwycięzcy grają o miejsca 1-2, pokonani o miejsca 3-4
- IIIA- IIIB o miejsca 5-6 ; IVA – IVB o miejsca 7-8, VA – VB o miejsca 9-10
- W przypadku udziału 6 - 8 zespołów system każdy z każdym 2x10 minut lub 1x15,
10. PUNKTACJA i KOLEJNOŚĆ:- zwycięstwo 3 pkt
- remis 1 pkt
- porażka 0 pkt
Ze sportowym pozdrowieniem
Józef Konecki